اوقات تلخ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





فصل عاشقانه

 پس كدامين لحظه مي بارد به حجم بو دنم؟!

باز برگي،مثل هر شب عاشق و دلتنگ توست.

                                                           

و من اكنون چه غريبم اينجا!!مثل يك قطره آب،مثل يك تكه ابر،مثل احساس درختي كه دلش سوخته است و چه سخت است در اينجا ماندن.

                                                        

باز هم در روياي من تصويري از چشمان توست باز امشب چشمهاي خسته ام مهمان توست.

                                                         

اي عشق پاك من هميشه مست،من تو را آسان نياوردم به دست.بارها،كودك احساس من؛زير بارانهاي اشك من نشست من تو را آسان نياوردم بدست.

                                                         


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط در 12:28 | |